kombi
10 dana
115 ispenjanih smjerova
4.500 km
zavidan broj piva i Poli salama…
J

1 DAN – petak,12.2.2010 – napokon krećemo prema Siciliji nakon što je prestala snježna mećava…

2 DAN
– Ujutro me „šiba“ bol u leðima jer ne mogu ispružiti noge u kombiju a onaj plastični dio za pojas me bode po rebrima… Budimo se i nastavljamo u Sperlongu u Grotta dell`Areonauta, ludo penjalište udaljeno 50-tak metara od pješčane plaže….

A kako smo – Igor Čorko, Jurica Levatić, Tihomir Rodeš (Stup) , Vedran Juričan i David Koljnrekaj – proveli ostale nezaboravne dane na Sicily Rock-Trip pročitajte u nastavku uz fotke ….

Penjanje „kod astonauta“ zahtjeva svemirsku izdržljivost što bi značilo da i oni malo lakši smjerovi „pumpaju“ podlaktice J Sektor je odličan, tu se može penjati i kad je vani nevrijeme J

Poslijepodne odlazimo do Positana, gradić poslije Napoli-a, koji se na strmoj obali smjetio meðu brojne penjačke sektore. Tu negdje na parkingu kuhamo večeru i nadamo se dobrom vremenu….

Grotta dell`Areonauta

3 DAN – Kiša. Sve je mokro. Totalno. U kombiju su „ekstremni“ uvjeti jer su prozori morali zbog kiše biti zatvoreni – u zraku se osjeća „ #%&$@!? “ , a sa stropa kaplje kondenzirana vlaga…. Moja leða su se već priviknula na „luksuz“ spavanja u fetus-položaju pokraj volana, rupe izmeðu sjedišta i plastičnog komada koji strši i bode u bubrege…No koga briga za luksuz i spavanje – dosli smo tu penjati i guštati, stoga palimo ka El Padrino-u na Siciliju.
Navečer dolazimo u Palermo – veliki grad u kojem vlada prometni kaos. Od moguča 3 prometna traka, lokalci naprave parking + 4 prometna traka. Svi policajci voze sa upaljenim rotirkama i vjerojatno samo daju do znanja da su tu. Ovdje ne vrijedi pravilo desnog, već pravilo večeg odnosno jačeg. Spavamo na inače osamljenom parkingu koji je ovog puta bio popunjen sa zaljubljenim
„ zadihancima“ – valentinovo je i svi auti su bili zamagljeni…
J

4 DAN – Okolo Palerma se nalaze brojna penjališta a mi smo se odlučili za Bauso Rosso, sektor Inferno. Penjemo i guštamo cijeli sunčani dan a navečer se opuštamo u podnožju penjališta s pogledom na Palermo… Stup nagovara ekipu da proba jesti kaktus i jedino Jura završava s dlanovima punim sitnih iglica J

Bauso Rosso

5 DAN– dan odmora. Ujutro odlzimo u market i na parkingu nam lokalna djeca poušavaju uvaliti limune J Stup ponovno odlazi u „berbu“ i donosi nezreli mango…Nitko ga nije htio probati…Nakon razgledavanja Palerma i ponovnog prometnog kolapsa, odlazimo u Corleone– gradić u unutrašnjisti Sicilije gdje se snimao „Kum“. Il Padrino nije bio doma i nismo ga vidjeli ali smo zato prošetali meðu kućama i popili pivo na malenom trgu. Poslije pive palimo ponovno prema moru, ovog puta u masline i limune podno penjališta Crown of Aragorn, 15min od gradića San Vito lo Capo.

Central Bar

Mafia : don Vedran, don David, don Jura, padre Igor, don Stup

6 DAN -napokon dobro spavanje/buðenje – vani na otvorenom, sa rastegnutim nogama i bez ekstremnih uvjeta u kombiju. Penjalište Crown of Aragorn – siga ima ko u priči, ne stignemo u sve smjerove ući, iz sektora ne želimo sići jer nam sunce totalno piči ! – ovo je najkraći opis doživljaja tog dana, ali sve vam govori. Smijerovi izgledaju preludo i ovo je moje „the best“ penjalište na Siciliji. Tu je Jura flešao Falso in bilancia – (7c)…  Vraćamo se k kombiju, kuhamo tjesteninu (opet) i jedemo friško ubrane limune J

Crown of Aragorn

7 DAN – Scogliera di Salinella – penjalište udaljeno 10 min od San Vito lo Capo , uz more. Tu nas čeka oštra i pločasta stijena. Sunce je totalno upeklo, sakrivamo se u rupama u hladu, radimo Poli sendviče i lovimo zrak u kratkim hlačama… Odlično penjanje, super ambijent i još bolja večer – pranje uz pomoć mokrih maramica, čiste čarape, fina večera (tjestenina !) i opuštanje uz vatru i ostale tekuće potrepštine J

Jutarnji caffe u San Vito lo Capo-u

Sunce piči 🙂

Vedran & David

….

8 DAN – Ustajemo i krećemo prema Etni (koja se nije vidjela zbog lošeg vremena) i Taormini, poznatom turističkom gradiću koji su obavezna destinacija velikih „Cruiser-a“. Nakon šopinga raznih poklona krećemo polako prema doma, odnosno prema Sperlongi i „astronautovoj grotti“ u kojoj smo penjali prvi dan.

9 DAN – Kiša u noći ponovno pada, prozori su zatvoreni i salata od morskih plodova je dodala svoj štih već ionako ekstremnim uvjetima u  kombiju… Odlazimo na caffe i punimo pluća čistim kišnim jutarnjim zrakom. Čekamo da prestane kiša. Napokon! pojavljuje se sunce a mi se začas ponovno penjemo u kratkim rukavima kod astronauta i tamo ostavljamo zadnje atome snage… Kuhamo tjesteninu (!) i pakiramo stvari za povratak kući. Krenuli smo u 18h a doma dolazimo oko 4h ujutro sretni i zadovoljni !

Najljepše se zahvaljujemo našem fiiinom sponzoru Perutnina Ptuj – Pipp d.o.o koji nas je opskrbio zavidnom količinom Poli salamam te Poli-Pate pašetama !

Dakle, u 10 dana popeli smo 115 smjerova težine od 6a pa do 8a.