Proslog vikenda je ekipa popela sveukupno 1585 m dugih smjerova u Paklenici ( bez onih kratkih sportskih smjerova! ) te u tom pothvatu postavila hrvatski rekord od čak 3 višedužinska ispenjana smjera u Anuća kuku u jednom danu!

To se naravno odnosi na Igora Čorka (Petzl,Himalayasport) te Sunčicu Hraščanec koji su u nedjelju  nedelju 26.10.2008. napravili trening brzine – kroz stijenu Anića kuka prošli su čak 3 puta. Prvo po smjeru Nostalgija (6b, 350 m), pa po Velebitaškom (6a+, 350 m) i na kraju po Mosoraškom (5c, 350 m). Dakle, sve zajedno je to 1050m u jednome danu. Krenuli su s parkinga u 10 sati ujutro i nakon svega opet bili na parkingu u 17 sati, što će reći da im je skupa sa silazima i odmorima za ovaj pothvat bilo potrebno 7 sati.

I još jedna jako bitna vijest, žuljeve na nogama nisu dobili . Cool

Petak.
1830h. Ukrcavamo se Igor,Vedran,Stup i ja u "Putujući atpartmani Rodeš" i krećemo  u Zg po  Sunčicu i Ljubija . Mjesta ima ko u priči.
Nekima fali 10cm pa ima mjesta još i više. Hm…
Oko 2230h dolazimo u  Paklenicu gdje nas čekaju pokvarene boce vina:)…i ubrzo padaju dogovori za penjanje.

Subota.
Stup,Vedran, Ljubo i Čorac idu u subotu prema Splitu na Markezinu gredu gdje su popeli smjerove težine od 6a pa do 7b+,   a Sunčica i ja odlazimo u dugu stijenu, u smjer Johny7a+ 220m kojeg je Sunka slobodno popela. Silazimo u kanjon i tamo ostavljamo ostatk kože na prstima … Za nagradu slijedi izvrsna večera naše kuharice  te mrzle dragocjene tekućine u obliku piva i vina.

Igor demonstrira tehniku "samomasaže" koja je definitivno zaslužna za uspješan pothvat sljedećeg dana 🙂

Nedjelja:
Nek neznaju računati novo vrijeme pa su nas probudili u 6h umjesto u 7h..Svašta.. Uglavnom, sunce piči i idealan je dan za akciju – Sunčica i Igor odlaze u Anića kuk s namjerom da taj dan ispenju dva 350 metarska smjera – Nostalgiju i Velebitaša , no odlučili su odmarširati još jedan smjer -Mosoraša . U tih 1050m napravili su sveukupno 7 štandova !?! i tako napravili hrvatski rekord u penjanju dugih smjerova u jednom danu u Paklenici ! Neznam ja ko je tu lud, ali svejedno skidam kapu ! 🙂 Probajte zamisliti kakve su upitnike na glavi imali ljudi u stijeni kad su ih ovi prolazili ko da su na autocesti ? 🙂
Ostatak ekipe takoðer penje duge smjerove – Ljubo i ja ulazimo u Sedmi kontinent7b+ 220m kojeg je Ljubo  zamalo popeo slobodno – više sreće drugi put :). Ju ću još malo špinata i žgance za večeru pa možda nebude toliko "Elvisa" na sitnim stopinkama 🙂 Takoðer moram napomenuti na jednu jako interesantnu Čehinju i puno manje interesantnog Čeha koji su nam bili " za petama" 🙂
Stup i Vedran su za to vrijeme penjali smjerove iznad Ljuske : Hugga wugga6a 45m i Hare Krishna6a+ 40 m
Za kraj slijedi neizostavni Dinko i njegov domaći recept protiv prehlade – rogačica i polazak "Putujućim apartmanima Rodeš" natrag doma.